10-årsjubileum!

Idag fyller redaktören 25 år. För tionde gången i rad! Det är värt att fira! Jag har kommit fram till att 25 var den perfekta åldern. Ung nog att göra dumheter och gammal nog att ta del av den vuxnes privilegium. Jag är egentligen inte åldersnojjig, jag tycker att mina bleknande tinningar är rätt klädsamma men mentalt intalar jag mig att jag är 25 fortfarande. Det känns på något sätt lättare att ta...
Dagen började otroligt trevligt med smaskig frukost serverad av familjen och två paket: en bok och femte säsongen av Simpsons. Och ikväll trevlig middag med sambon med utsikt över stadens alla ljus. Tack för det, ni är bäst! (Högerklickar du på bilden och öppnar i nytt fönster så får du veta vilka skivor som släpptes för tio år sedan. Inget dåligt år 1995...)

1 kommentar:

Matti Ståhlberg sa...

Man gratulerar!

"Fyller du jäm(n)t?"
"Näeh.. Bara en gång om året."