The boys are back in town

Efter en exkursion i den Kungliga Hufvudsvålen så är nu redaktionen tillbaka på plats. Bilder och annat kommer under de närmaste dagarna.
---
I fredags var jag i Kolbäcks Folkets park och såg och lyssnade på Salem El-Fakir och Moneybrother. En otrolig kväll. Får ni chansen så besök en folkpark. Spelningarna var båda magiska på sitt sätt. Salem El-Fakir vann på sin spelglädje och enastående lycka att bara få sjunga för oss och Moneybrother bjöd på en rockshow så som jag föreställer mig att Bruce Springsteen gjorde 1975. Svettigt, passionerat och direkt från hjärtat (och skrevet). Tyvärr missade jag Säkert! vilket jag ångrar. Skivan är hur bra som helst. Nedan bjudes på en del bilder från kvällen (Klicka på bilden för skitstora versioner...).


Dansa i neon

600 betalande

Smakfull inredning på serveringen. Varm korv 10 kr...

Salem rockar

Bruc...eh...Moneybrother svettas ärlighet

1 kommentar:

Matti Ståhlberg sa...

Klart det var bra!
Folkpark, bandykorv och så dalmasen Moneybroder.
Klart att det gungar!
Salem är också en mas.
Han vet inte om det bara. Ännu.

Fröjd, broder!