Vi bloggar vidare trots de tekniska problem som uppståt på förstasidan. Vår webbmaster är tydligen sjuk så efter helgen så hoppas vi få igång det hela igen.

Vår vän Matti Ståhlberg (bild) har visst tröttnat på att blogga. Med orden "Det vackraste jag kan ge Dig är tystnaden har han gjort sitt sista inlägg. Det är synd. Hans blogg var en av de bättre på nätet och det säger jag inte bara för att han är en vän till mig. Hans dikter och bilder tar alltid tag i mig och jag kommer att sakna den dagliga dosen poetiska betraktelser från Borlänge. Tack för det som var. Och jag ser fram enomt det som kommer. Var det nu än dyker upp!

1 kommentar:

Matti Ståhlberg sa...

Hörrö...
Jag har inte slutat. Läs senaste inlägget så kanske du förstår, Chairman. Ibland blir jag bara lite "fed up with it".

Tystna?

U wish!

Han kommer kanske i annan form.
Typ analogt..?

[eller på kassett] ;-)