Dagens mediaklipp


Okej en samling noteringar under förmiddagen:

Tito Beltran - "Har du tagit kokain?" utbrister Tito under rättegången till Tomas Bodström som är den våldatgna flickans försvarare. En ledtråd Tito: förolämpa inte motståndarens advokat. Det hjälper inte din trovärdighet (om du nu har någon...).
---
Bara bröst på badhus? Nej inte på badhuset i Nyköping om Torbjörn Kock (!) föreståndare på Hjortensbergsbadet får som han vill. Är det bara jag men skulle det inte bli lite mer fart (jag höll på att skriva stake) i debatten om den manliga badhuschefen hade sagt något i stil med att "Ja visst fram med dom bara. Jag har inget emot det!". Då jävlar hade det tagit hus i helvete. Personligen anser jag att i nio fall av tio bör alla bära heltäckande klädsel när man badar. Helst våtdräkt. Inklusive mig själv. Folk är fula.
---
Blogkollega Sofia Albertsson har gjort dagens bästa blogginlägg.
"Det finns massor av saker som är lagliga och ändå skadliga om man inte passar sig, och som dessutom går lika fort som att ta ett sms-lån, t.ex: cigg, sprit, nätpoker, Per Gessle, lotto osv."

Läs resten här.
---
Imorgon spoken word på Rival med Henry Rollins. Det kommer att bli lysande!

1 kommentar:

ms sa...

Är jag avundsjuk eller bara passivt bitter över sådana häringa blogg inlägg... Shit!