Rapport från sjuksängen


Bristen på uppdaterinar beror på feber och elände. Men nu börjar det vända. Så här kommer några noteringar:

TV4 Film har visat filmer med Eddie Murphy de senaste dagarna. "The Golden Child", "En prins i New York" mfl. Fan vad bra han var den där Eddie på 80-talet. Bäst i "Ombytta roller" och "Snuten i Hollywood". Nej jag skämtar inte. Han var skitbra ju. Vad hände?
*
Iron Maidens DVD "Live After Death" kommer snart. Om två dagar. Jag längtar.
*
När jag hämtade posten idag så klev jag ut i fågelsång, solsken, smältande snö och vårens lukter från marken. Undrar hur länge jag har varit sjuk? Har det varit vinter? Leve våren!

Full service bör återupptas inom kort på denna blogg.

1 kommentar:

Matti Ståhlberg sa...

Se RAW istället... standup-showen innan han började göra feta professorer, barnfilmer och nu senast Norbit... men å andra sidan; han e säkert äldre än jag, så jag kan förstå honom.

ett andetag åt gången...

Se Raw